8. KOLO REGIONÁLNÍ SOUTĚŽ E 11.2.2018 - ŠK PRAVONÍN X SOKOL POSTUPICE

11.02.2018 14:50

ODKAZ NA SVAZOVÉ STRÁNKY: db.chess.cz/soutez.php?sid=1872

FOTEČKY: sachypravonin.rajce.idnes.cz/8._kolo_Regionalni_souztez_E_Pravonin_x_Postupice_11.2.2018/


PODAŘILO SE PORAZIT SILNÉHO SOUPEŘE

         Nedá se říci, že bych našim borcům nevěřila, ale já osobně jsem měla ze soupeřů z Postupic obavu. Se sestavou jsem měla veliký problém, protože čtyři děti jsou od škol na horách, ostatní marodí, mohl jen Honzík Veselý. Tak jsem tentokrát povolala dospěláky.

Sestava a výsledky:

ŠK Pravonín                     x        Sokol Postupice

1. Horák Vladimír                 1 : 0       Blažek Ladislav

2. Lalouček Miroslav            1 : 0       Sysel Jan

3. Filip Lukáš                        1 : 0       Hanuš Zdeněk

4. Veselý Jan                        0 : 1       Jiřík Petr

5. Čáp Karel                          0 : 1       Peter Karel

                                      3 : 2

        První dohrál Lukáš Filip, jeho soupeř Zdeněk Hanuš položil krále krátce po půl jedenácté, nedlouho nato dostal mat Honza Veselý od Petera Jiříka. V půl dvanácté přidal další vítězný bod Vláďa Horák, pak asi za deset minut prohrál Karel Čáp, který partii sice dobře rozehrál, ale ve střední hře a v koncovce ho Karel Peter přehrál. Největší zodpovědnost byla tedy, a ne poprvé, na Mirkovi Laloučkovi, který odehrál pěknou partii, soupeře Jana Sysla tlačil tak urputně, že byl nucen kolem třinácté hodiny partii vzdát. Vyhráli  jsme tedy 3 : 2.

        Tradiční pohoštění, příjemné prostředí, to jsme přiravili pro domácí i hosty. Všem děkuji za odehrané zápasy, a to jak vítězné, tak i prohrané. Dospělým šachistům děkuji, že nahradili děti. 

        Funkci rozhodčí plnila Marie Filipová, vše proběhlo bez problémů.

Jednotlivé hráče prosím, aby v diskuzi napsali pár řádek ke svým partiím a podělili se s námi s nejzajímavějšími momenty ze hry.



Zaznamenala: Marie Filipová


Diskusní téma: 8. KOLO REGIONÁLNÍ SOUTĚŽ E 11.2.2018 - ŠK PRAVONÍN X SOKOL POSTUPICE

Datum: 13.02.2018

Vložil: Vláďa

Titulek: Moje první výhra v RS

Když jsem ráno porovnal sestavu našich soupeřů s naší, tak jsem usoudil, že tentokrát budu muset hrát na výhru, abychom zápas vyhráli. Míra s Lukášem byli jasnými favority a můj soupeř p. Blažek sice kladl tuhý odpor, ale nakonec mi chybkou v závěru partie umožnil přispět důležitým bodem k vítězství v zápasu.

Přidat nový příspěvek