Pravonín "A" - Stříbrná Skalice "B" - 4:4

29.11.2022 20:19

Poslední listopadovou neděli se uskutečnilo čtvrté kolo Regionálního přeboru „D“. Soupeři nám byli šachisté ze Stříbrné Skalice. Utkání se odehrálo v sále nové fotbalové tribuny Sokola Pravonín. Tímto bych chtěl poděkovat předsedovi (Milošovi Filipovi) za zajištění náhradního prostoru, neboť ve Spolkovém domě probíhala adventní akce.

Tribuna TJ Sokolu Pravonín

 

Před zápasem jsme byli v roli favorita. Elo hovořilo pro nás. I já jsem si myslel, že půjde o pohodový zápas. Na vlašimském šachovém webu pro naši výhru hlasovalo hned 11 lidí. Bohužel jsme je zklamali.

Pohled do hracího sálu

První partie skončila na první šachovnici. Pan Horák odmítl dokonce remízu, ale s pozicí nešlo nic dělat, tak to nakonec dal za remízu.

Další skončil Jáchym Slánský, který hrál na sedmé šachovnici. Z toho, co mi poté vyprávěl v autě cestou domů, přehlédl odtah v časovce a ztráta figury už byla moc. Pan Bažant tedy připsal hostům první bod.

Na třetí šachovnici hrál pan Houdek, ale bohužel v průběhu hry nevěděl, jak pokračovat a opakoval tahy, nakonec přijímá remízu.

Stav zápasu vyrovnává Míra Horálek, který se prý v zahájení a ve střední hře trápil, ale pro nás byla důležitá ta „koncovka“.

Jako další skončil zápas na poslední desce, kde hrál Honza Veselý. Partie skončila smírem, ale nemuselo to být tak jasné. Domácí šachista několikrát odmítl remízu, až málem prohrál.

Pak už zbývaly pouze tři rozehrané partie. Stav zápasu byl 2,5-2,5. Bylo to tedy v rukou pana Innemanna, Lukáše Vonderky a mých.

Partie, která se odehrála na druhé šachovnicí, skončila kapitulací pana Innemanna, který po ztrátě figury boj prohrál.

Stav zápasu vyrovnal Lukáš Vonderka, který měl v průběhu hry také nabídku remízy, ale touha připsat si celý bod, byla větší. Lukáš Vonderka je jistota týmu, odehrál tři partie a připsal si tři výhry. S jistotou mohu také napsat, že se jedná o nejlepšího hráče podzimu.

Lukáš Vonderka

Moje partie s panem Řeřábkem se dohrávala jako poslední. Jelikož jsem se od střední hry jenom bránil, kvůli nepřesné hře, tak váhy zápasu ukazovali spíše pro hosty. V časovce před 40. tahem jsem ztratil pika a musel jsem do koncovky lehkých figur. V téměř prohrané koncovce dělá pan Řeřábek chybu a já zahrávám braní mimochodem a zachraňuji konečnou remízu na 4:4

Tabulka po čtvrtém kole

Chtěl bych poděkovat všem, kteří po zápase zůstali a pomohli mi uklidit hrací místnost.

Příští utkání se odehraje 11.12.2022 v Kutné Hoře. Snad se nám bude dařit lépe.

P.S.: Kdyby chtěl některý z hráčů něco doplnit ke své partii, tak ať k tomu využije komentáře. Poznatky můžeme do článku doplnit.

 Odkaz na foto

 

Lukáš Filip


 

 

Diskusní téma: Pravonín "A" - Stříbrná Skalice "B" - 4:4

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek