Pravonín "B" 8:2 Postupice, Říčany "J"

05.12.2022 21:11

Sokol Postupice – ŠK Pravonín B 0,5:4,5

    V neděli 20.11.2022 jsme hráli v Postupicích. Jan Veselý, Michael Stein a Jáchym Slánský vyhráli celkem snadno. Hrál jsem od začátku strašně rychle a to se mi nevyplatilo. Zbytečně jsem si nechal vzít hned na začátku pěšce, pan Blažek mi neustále měnil figury a zřejmě chtěl využít výhody jednoho pěšce. Naštěstí jsem se ubránil a byla z toho remíza. Největší bitvu svedl zkušený Lukáš Filip s Adamem Jiříkem. Dlouho to vypadalo na remízu. Adam několikrát nabídl Lukášovi remízu, ale Lukáš si věřil a v hodně těsné koncovce Adama přetlačil a vyhrál. Všem vítězům moc gratuluji.

Ukázka z partie Lukáš Filip - Jiřík Adam

 

 

ŠK Pravonín B – Klub šachistů Říčany 1925 J 3,5:1,5

    Ani ve čtvrtém kole regionální soutěže C neokusil Pravonín B hořkost porážky. Dnes 4.12. 2022 k nám zavítali ostřílení hráči a jedna hráčka z Říčan. Jako první skončila partie Jakuba Mlýnka s Vojtěchem Štochlem. Přestože je Jakubovi pouhých 12 let, tak je to velice dobrý hráč. Soupeře od začátku tlačil a nedal mu žádnou šanci.

Jakub Mlýnek

Jako druhý jsem skončil já jako kapitán jsem nedal šanci Ladislavovi Lacinovi. Pan Lacina šel ve středu po pěšákovi, ale špatně si to propočítal, pěšáka sice získal, ale já jsem získal střelce. Výhodu jsem ihned využil a po sérii šachů jsem panu Lacinovi vzal ještě věž a byl konec. Vedli jsme 2:0. Jako třetí skončil Adam Slavík proti Markovi Moravcovi. Adam hrál s černými velice dobře a po zásluze jasně zvítězil. Další partie vypadaly taky na vítězství, bohužel to kluci nedotáhli do konce. Štěpán Filip vedl o pěšáka nad Tomášem Kótkou, bohužel pokazil koncovku a soupeř vyhrál. Honza Veselý hrál s Annou Malou. Honza tlačil, vedl o 3 pěšce, jel si pro dámu a jasné vítězství, ale zkušená soupeřka se nečekaně zachránila patem.

Veselý Jan - Malá Anna

Honza špatně vyhodnotil pozici a zahrál b4. Čímž aktivoval "bláznivou vež" a z celého bodu byla jen půlka.

 

Máme velice mladý tým a jsem na kluky moc hrdý, jak skvěle hrajou. Doufám, že vyhrajeme i za 14 dní v Kostelci nad Černými Lesy.

Tabulka po 4. kole:

Miroslav Horálek, Lukáš Filip (diagramy)

 

Diskusní téma: Pravonín "B" 8:2 Postupice, Říčany "J"

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek