10. KOLO REGIONÁNÍHO PŘEBORU A 18.3.2012 BRODCE B - PRAVONÍN

19.03.2012 00:00

BRODEČTÍ BYLI ZKRÁTKA LEPŠÍ!

JAWA BRODCE B    5  :  3   ŠK PRAVONÍN

 

        Protože měl kde kdo napilno a nikomu se nechtělo do článku, tak jsem to pojala takto:

Poprosila jsem některé aktéry o jejich pohled, a tak čtěte:

          Posílám aspoň můj příspěvek, kterým jsem komentoval náš zápas: Vyhráli Míra, remis já, Pavel, David, Vojta a zbytek prohrál . Ovšem průběh zápasu tomu vůbec neodpovídal. Kromě Míry a Pavla jsme všichni stáli mizerně, David figura míň, Pavel mohl dostat dvoutahový mat (ani jeden
hráč ho neviděl), Vojta, Honza a Lukáš kvalita méně, na poslední šachovnici jsme prohráli velice rychle, no prostě hrůza.
Zdraví Vláďa Horák

          Já jsem v duelu s Mirkem Fialkou vyšel ze zahájení lépe a postupem času jsem získal pěšce. Bohužel jsem poté soupeři dovolil zaktivizovat zbylé figury a realizace pěšáka navíc se stala velmi těžkou. Pak jsem začal vymýšlet blbosti, abych pozici trochu zamotal. Výsledkem mého ostrovtipu byl dvoutahový mat, který jsem soupeři naservíroval na zlatém podnose. Tento mat viděli snad všichni, kteří se v tu chvíli motali okolo (jen já a naštěstí i soupeř jsme ho neviděli). Po partii mi Mirek říkal, že v pozici hledal remízu a že by tam mohl být mat ho nenapadlo. Nakonec remízu bezpečně vynutil věčným šachem a asi jsme ve finále byli rádi oba, píše Pavel Vojta.

          Partii Honzy Vopěnky jsem moc nestíhal, ale myslím, že zahájení odehrál v pořádku, ale potom se nějak zamotal a ztratil kvalitu za pěšce čehož soupeř bezpečně využil k zisku celého bodu - také postřeh Pavla Vojty.

         No, k mému hodnocení bych se ani nevracel. Po školácké chybě, kterou nedělá ani dorost v regionální lize "C", partie nabrala rychlého konce, konstatuje  Peter Helebrand.

         Moje partie se hrála na 6. šachovnici proti Karlu Juklovi. Celá partie byla celkem v pohodě, ale po hrubce jsem ztratil kvalitu a bohužel, hru jsem  neudržel a prohrál. Píše Lukáš Filip.
 
            Já ztratil kvalitu, ale soupeř mi ji krátce nato vrátil a pak jsem partii zremizoval a byl za to rád, protože z mého pohledu jsem "to měl" prohrané, mým soupeřem byl Jiří Feirfeil. Tak to viděl Vojta Filip.
 

12

JAWA Brodce B

5,0 - 3,0

11  ŠK Pravonín

1

Fialka Miroslav   V

2112

½​:½​

Vojta Pavel   V

2211

2

Holub Milan   V

2054

½​:½​

Zvara David   V

2145

3

Feierfeil Jiri

1923

½​:½​

Filip Vojtech   V

1902

4

Smolka Josef   H

1890

½​:½​

Horak Vladimir

1987

5

Frischmann Otto

1790

0 : 1

Laloucek Miroslav

1682

6

Jukl Karel

1735

1 : 0

Filip Lukas

1599

7

Trebicky Jiri

1727

1 : 0

Vopenka Jan

1474

8

Vnoucek Martin

1584

1 : 0

Helebrand Peter

1365

Rozhodčí: Miroslav Fialka

 
 

Diskusní téma: 10. KOLO REGIONÁNÍHO PŘEBORU A 18.3.2012 BRODCE B - PRAVONÍN

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek