5 ŠACHISTŮ SPARTAKU VLAŠIM JEDE POMĚŘOVAT SVÉ UMĚNÍ NA MČR

09.03.2011 19:51

PROPOZICE: MČR 2011 Kouty nad Desnou.doc

STARTOVNÍ  A  VÝSLEDKOVÉ   LISTINY: chess-results.com/tnr45428.aspx?art=0&lan=5&m=-1&wi=1000

FOTEČKY: sachypravonin.rajce.idnes.cz/MCR_mladeze_Kouty_nad_Desnou_12.-19.3.2011/

 

     O výpravě na MČR se nebudu moc rozepisovat, nebot články i podrobné komentáře jsou k dispozici na www.sachyvlasim.cz. Já provedu jen krátké zhodnocení z mého laického pohledu dvou šachistů, kteří reprezentovali náš  ŠK.

     V kategorii H14 hrál Vojtěch Filip. Byl čtrnáctý nasazený, skončil na 19. místě, uhrál 4 body a hrál výkonem 1754. Nenapsala bych pravdu, kdybych tvrdila, že jsem spokojená. Opravdu jsem čekala lepší umístění. Je fakt, že tato skupina šachistů byla nejvyrovnanější a boj o umístění byl velice tvrdý. Vojtu zastihla začátečnická tréma a nemohl se "utrhnout". Ovšem podmínky k přípravě měl, myslím, dobré. Nevím, kde jsme udělali chybu, měl zajištěnu individuální trenérskou přípravu, času věnoval také dost. Možná mohl vylepšit předzápasovou přípravu, ale tomu já nerozumím, a tak jsem to nemohla nijak ovlivnit. Budeme tedy pilovat a dále poctivě pracovat! V této kategorii startoval jako mladší, tak snad to bude za rok lepší!

     Národní OPEN odehrál s velice špatným výsledkem Lukáš Filip. Startoval jako 10. a skončil s pěti body na 27. místě a hrál výkonem 1517 !!!!!!!!!!!!!! Chtěla bych věřit tomu, že tímto "vystoupením" končí série jeho "černých partií" a už to bude jen lepší. I Lukáš má zajištěnu každý týden individuální přípravu, doufám, že se výsledky začnou dostavovat.

    Před MČR jsem si sama pro sebe utvořila PRÉMIOVÝ ŽEBŘÍČEK, a to jak pro hráče našeho ŠK, tak pro jejich trenéry a mohu konstatovat, že jediným vítězem jsem se stala, po tomto MČR,  já sama. Bohužel, nebylo dosaženo mých požadavků, a tak uvolněná částka zůstává v "banku" nedotčena. Snad příště!

 

Diskusní téma: 5 ŠACHISTŮ SPARTAKU VLAŠIM JEDE POMĚŘOVAT SVÉ UMĚNÍ NA MČR

Datum: 31.03.2011

Vložil: Marie F.

Titulek: Vojta

Já mám z celého MČR docela smíšené pocity. Zrovna dneska nemohu nějak spát, tak se zabývám i myšlenkou působení Vojty na tomto významném turnaji. Nezastírám, že jsem čekala víc, investovali jsme nemalé prostředky do jeho individuální přípravy, a tak jsem také čekala adekvátní výsledek. Ani jeho předzápasová příprava neodpovídala mým představám, ale už je to za námi. Mám jen obavu, aby na něm některé okolnosti, o kterých se zde nechci rozvádět, na něm nezanechali trochu trpkosti. Vím, že nějaký cit pro šachovou hru v něm je, má dobrý propočet, šachy ho baví, ale já osobně pro něj už více udělat nemohu. Tak uvidíme jak to bude dál?

Datum: 30.03.2011

Vložil: AdolfR

Titulek: zdravime

Zdravim do Pravonina. Chci je jenom trochu zastat Vojty, predevsim pokud jde o ten konecny vysledek (pristup ke hre hodnotit nemuzu, to jsem nesledoval): On byl poprvne na takovem turnaji,
mladsi ve sve kategorii, turnaj to byl az neobvykle silny a Vojta mel nakonec kousek pod pulkou bodu, stejne jako treba David Miculka, Vit Kratochvil (ucastnik lonskeho ME) a stejne jako Kubik z BSS, ktery pred MCR vyhraval, co se dalo, vcetne uspesnych ucasti na turnajich s dospelymi na Slovensku
a v Polsku (a taky vyhral mistrovstvi Moravy, treba pred Blahynkou). Za sebou nechal Vojta napr.
Matyase Kaluzneho, pravidelneho ucastnika MCR. Kazdej turnaj je jinej, a nekdy vsechno vyjde krasne, jako treba Jirkovi, a jindy nevyjde nic (a to ani nebyl tenhle pripad). At to dal hraje radostne a bojovne

Přidat nový příspěvek