SMÍCHOVSKÁ KLÁNÍ MLÁDEŽE 4.6.2016 PRAHA - SMÍCHOV

07.06.2016 19:33


PROPOZICE: 16-06-04-SKM_Propo-2016net.doc

VÝSLEDKY:

Vysledky Smíchovská klání mládeže 4.6.2016.xlsx


Smíchovská klání, tak trochu zklamání.


         V sobotu 4. června 2016 jsem se zúčastnil turnaje "Smíchovská klání mládeže" v Praze. Bohužel hned v úvodu bylo jasné, že je víc pohárů než nás soutěžících. Vyhlašování vítězů mělo byt rozděleno do tří kategorií a to junioři, starší žáci a mladší žáci. Vzhledem k tomu, že v kategorii juniorů nebyl nikdo zaregistrovaný, došlo k přeřazování hráčů tak, aby v každé kategorii bylo 5 hráčů. Pořadatelé tak chtěli zajistit, aby si každý z účastníků odvezl pohár. Já jsem byl podle kritéria věku přeřazen do kategorie juniorů. Od začátku mi bylo jasné, že moje šance na celkové umístění nejsou nejlepší. Ve své kategorii jsem si na třetí místo věřil, zejména na Vladimíra Melnikova. V jeho případě šel děda za jedním z pořadatelů s dotazem, zda se nespletli, když přiřadili tak malého hráče do kategorie juniorů. To dělat, ale vůbec nemusel, protože odpověď je zcela jasná. Touha pořadatelů, aby konkrétní člen pořádajícího klubu byl úspěšný, nejlépe zlatý, byla tak velká, že svého hráče Tomáše Hrbka s Rtg 1650 r. nar. 2004, druhý celkově nasazený, zařadili do kategorie starších žáků. Pro srovnání - Vladimír Melnikov, Rtg 1000, o rok mladší než Hrbek, celkově nasazený 11. Myslím, že to hovoří za vše. A tak fakt, že se hrálo v pěkném prostředí, pořadatelé měli vše vzorně připravené a zahráli jsme si o dvě partie víc, než bylo původně plánováno, v tom pocitu neférovosti zaniká. Já jsem skončil celkově čtvrtý, v kategorii juniorů třetí, sehrál jsem dvě partie, na které jsem opravdu pyšný, ale na Smíchov už si příště zahrát nepojedu.



Zaznamenal: Lukáš Zeman


Diskusní téma: KLÁNÍ SMÍCHOVSKÉ MLÁDEŽE 4.6.2016 PRAHA - SMÍCHOV

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek