Pravonín – ŠK Dubno „C“ – 6,5 – 1,5

11.01.2024 22:14

Dne 7.1.2024 se odehrálo 5. kolo RPD, ve kterém Pravonín vysoko přehrává šachisty z družstva Dubno „C“. Výhrou 6,5 – 1,5 si družstvo připisuje již druhou výhru v řadě a posouvá se na čtvrtou příčku, která zajišťuje postup do play-off.

Zápas začal se 45minutovým zpožděním, kvůli nepříznivému počasí.

Do zápasu jsme vstupovali jako favorité, protože ELO hovořilo pro nás.

Zápas jsem dostal do vedení já, protože soupeři přijeli pouze v sedmi. S prázdnou židlí si ještě poradit umím.

Prázdná židle

Druhý bod připisuje Daniel Houdek, který si bez problémů poradil s protihráčem. A se čtyřmi body z pěti zápasů bez porážky, můžu mluvit o našem kanonýrovi týmu.

Třetí a čtvrtý bod si připisují Jarda Pazdera a Miroslav Horálek. Oba připisují svou první výhru v sezóně v tomto družstvu. U Míry jsem 2x tolik šťasten, protože před zápasem „vyhrožoval“, že končí, jestli prohraje. :D

Miroslav Horálek - Prachař Josef

Vítězný pátý bod připisuje mladé ESO Míša Stein. V partii mu dal zabrat Tomáš Brotánek, který dle slov Míši určitě nehraje na 1300 ELO.

Tomáš Brotánek - Michael Stein

Jedinou prohru v zápase jsme utržili na první šachovnici, kde naši desku hájil pan Innemann.

Poslední partiovou výhru připisuje Lukáš Vonderka, který si chladnokrevně poradil s protihráčem. Rozhodl útok na krále. Jsem rád, že si Lukáš po třech kolech opět zahrál. Chvíli jsem se bál, že odešel do šachového důchodu. :D

Lukáš Vonderka a jeho chladnokrevný útok

Poslední remízovou partii jsem si dovolil hodit do rýmu…

Standa Vávra ztratil boda půl,
já však nad ním nelámu hůl.
Sem tam přehlédnul vítězný tah,
měl v hlavě zřejmě moc úvah.
Výhra však už byla připsána nám,
nepoddával jsem se stresu sám.
Standa své schopnosti již prokázal,
do dalšího kola se tímto uvázal.

Beneš Karel - Vávra Stanislav

Další kolo nás čeká důležité utkání se Stříbrnou Skalicí „B“. Doufám, že vítěznou šnůru prodloužíme a posuneme se v pořadí výše.

Tabulka po 5. kole:

 

Diskusní téma: Pravonín – ŠK Dubno „C“ – 6,5 – 1,5

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek